Oggetto Tirocinio a Skopje (Macedonia del Nord) con Progetto europeo finanziato tramite il Programma Creative Europe.

Possibilità di tirocinio a Skopje (Macedonia del Nord) con Progetto europeo finanziato tramite il Programma Creative Europe.

Presentazione

FAME'S European Orchestral Performing Institute opened a European Creative orchestral program for skilled young musicians in the field of Orchestral music. The project is co-funded by Creative Europe and is part of Pan-European cultural entities, focused on allowing young talented musicians to participate in various orchestral practices, exploring new repertoires and performance styles within the FAME’S Project – a dedicated studio for orchestral music recordings. The program offers a highly professional level of training, practicing, mentoring, and performing, through new methodologies and technologies based on all involved partners experience.

Link al sito: https://fames-institute.com/

Pre-requisito: buona conoscenza della lingua inglese

Dove: Fames-European Orchestral Performing Institute, Skopje

Quando: 3-23 febbraio (non è obbligatorio frequentare per tutto il periodo).

Età: 16-30 anni

Settori: Orchestra, jazz e media

Costo: a carico dei partecipanti c'è solo il costo del viaggio. Vitto e e Alloggio a carico dell'organizzazione.

Modalità di partecipazione: Candidatura tramite video-audizione

Scadenza: 13 gennaio